خجالت کشیدن از لیزر بیکینی

نحوه رفع خجالت کشیدن از لیزر واژن

خجالت کشیدن از لیزر بیکینی شما امری کاملا طبیعی است؛ مراجعه به کلینیک، درآوردن لباس و اجازه دادن به یک غریبه جهت لیزر واژن، می‌تواند کمی شرم‌آور باشد.
این حالت کمی شبیه رفتن به دکتر یا متخصص زنان است، که می‌دانید باید لباس‌هایتان را در یک زمان درآورید و از آن خجالت می‌کشید.

خبر خوب این است که شما اولین کسی نیستید، که اپراتور لیزر موهای زائد شما، لیزر موهای زائد را در نواحی صمیمی انجام می‌دهد.

آن‌ها از قبل همه چیز را دیده‌اند، همه کارها را انجام داده‌اند، به عجیب ترین سؤالات پاسخ داده‌اند و درخواست‌های عجیب و غریب مشتریان خود را شنیده‌اند و همه چیز را با نهایت حرفه‌ای بودن و معمولاً با لبخندی بر لب انجام داده‌اند؛ اما دانستن این موضوع هنوز کار را برای شما آسان نمی کند.

اگر به فکر انجام لیزر موهای زائد واژن خود هستید، نکاتی را مرور خواهیم کرد تا به شما کمک کند تا از خجالت کشیدن از لیزر واژن خود، دست بردارید و بدون استرس این کار را انجام دهید.

خجالت کشیدن از لیزر واژن

درباره خجالت کشیدن از لیزر بیکینی باید بگویم، اگر نسبت به موهای خود یا شکل بدن خود آگاه هستید، پزشک لیزر موهای شما قبل از شما، خیلی‌ها را دیده است.
اگر فکر می‌کنید کاملاً پرمو هستید، آن‌ها همیشه با فردی بسیار پرموتر برخورد داشته‌اند؛ بعلاوه بعد از اولین جلسه، وقتی 6 تا 8 هفته بعد برمی‌گردید، به دلیل موهای برداشته شده از جلسه اول، موهای کمتری خواهید داشت و باعث کاهش خجالت کشیدن از لیزر واژن شما خواهد شد.

همچنین فراموش نکنید که برای هر جلسه لیزر موهای زائد، باید با تراشیدن ناحیه از شب قبل آماده شوید، بنابراین نگران نباشید که پزشک شما را در پرموترین حالت خود ببیند.

جهت رفع خجالت کشیدن از لیزر بیکینی اولا، بهتر است به یک کلینیک تخصصی مطمئن مراجعه کنید، در کلینیک ویستان، ما صدها نفر را در هفته درمان می‌کنیم و ماه‌ها است، که این کار را انجام می‌دهیم.

پرطرفدارترین پکیج مرکز ما فول بادی است، که به معنای بدن کامل است، پس می‌توانید مطمئن باشید که به یک کلینیک مطمئن مراجعه کرده‌اید.

در صورتی که مشکل خجالت کشیدن از لیزر بیکینی شما رفع شد، جهت انجام لیزر بیکینی در کلینیک ما یک حوله ارائه شده است، تا هرگز در به صورت کامل در معرض دید قرار نگیرید، فقط مناطقی که لیزر می‌شوند، برای لیزر مشخص می شوند.

اگر فکر می‌کنید به کلینیک مراجعه می‌کنید و فوراً مجبور می‌شوید لباس‌هایتان را در بیاورید، امیدواریم که این یک تسکین باشد، چراکه شما این کار را نمی‌کنید.

بیشتر بدانید :بهترین مرکز پی آر پی در تهران

نکاتی جهت اینکه درمان لیزر بیکینی شما را کمتر خجالت آور کند

  1. برای رفع مشکل خجالت کشیدن از لیزر بیکینی، اگر یک بسته 6-8 جلسه‌ای درمان را انتخاب کنید، کلینیک‌ها معمولا سعی می‌کنند همان پزشک را برای درمان شما نگه دارند. مطمئن شوید که این را بخواهید و آن‌ها از ترجیح شما آگاه هستند. شما مشتری هستید و هر چیزی که می‌خواهید باید برآورده شود.
  2. داشتن 8 جلسه با 8 پزشک مختلف برای کلینیک یا شما خوب نیست، این فقط به سطوح استرس شما اضافه می‌کند که می‌خواهید از آن اجتناب کنید.
  3. برخی از مشتریان ما از یک پزشک مسن‌تر درخواست می‌کنند، زیرا با فردی مسن تر و با تجربه احساس راحتی می‌کنند.
    اگر در دهه بیست سالگی خود هستید و راحت نیستید که فردی در سن بیست سالگی یا جوانتر لیزر موهای زائد شما را انجام دهد، از کلینیک خود بپرسید که چه کسی در دسترس است و از مجرب ترین یا ارشدترین تکنسین درخواست کنید.
  4. در کلینیک ویستان، تکنسین‌هایی را مستقیماً از دانشکده زیبایی استخدام نمی‌کنیم که تازه کار باشند، آن‌ها باید حداقل سه سال تجربه داشته باشند.
    بنابراین، تکنسینی نخواهید داشت که هنوز در حال یادگیری است، احتمال اشتباهاتش بیشتر است و نسبت به یک تکنسین با تجربه بیشتر طول می‌کشد.
  5. همانطور که در مورد رفع خجالت کشیدن از لیزر بیکینی ذکر شد، تکنسین لیزر شما یک حوله برای پوشاندن مناطقی که تحت درمان نیستند به شما ارائه می‌دهد.
    کل این فرآیند فقط چند دقیقه طول می‌کشد، بنابراین شما بیش از حد در معرض دید قرار نخواهید داشت.
  6. همیشه می‌توانید با پزشک خود مکالمه داشته باشید یا از طریق تلفن خود به موسیقی گوش دهید.
    از آنجا که پزشکان روزانه با مشتریان کار می‌کنند، بیشتر از صحبت کردن با مشتریان خود و پیگیری زندگی آن‌ها و کمی شایعات آبدار بین درمان، از هیچ چیز دیگری لذت نمی‌برند و نیاز نیست شما .

چرا افراد هنگام لیزر موهای زائد بیکینی خجالت می کشند؟

لیزر موهای زائد بیکینی درمانی است که از لیزر برای هدف قرار دادن و حذف موهای ناخواسته از ناحیه بیکینی استفاده می‌کند. در حالی که درمان به طور کلی بی خطر و موثر است، برخی از افراد ممکن است در طول این عمل احساس خجالت کشیدن از لیزر بیکینی کنند.

چند دلیل وجود دارد که علت خجالت کشیدن از لیزر بیکینی است.

اولاً، ناحیه بیکینی ناحیه حساسی از بدن است و برخی افراد ممکن است از لمس یا دیدن آن احساس ناراحتی کنند و باعث خجالت کشیدن از لیزر بیکینی شود.
علاوه بر این، انرژی لیزر موهای زائد واژن، می‌تواند باعث ایجاد احساس گرما شود، که برای برخی افراد ناراحت کننده است.
در نهایت، لیزر موهای زائد اغلب در یک محیط بالینی انجام می‌شود، که می‌تواند احساس خجالت کشیدن از لیزر بیکینی را افزایش دهد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که کارکنانی که این روش را انجام می‌دهند، حرفه‌ای هستند و برای کمک به شما تا حد امکان راحت هستند.
اگر در نظر دارید لیزر موهای زائد بیکینی را حذف کنید، اجازه ندهید که خجالت کشیدن از لیزر بیکینی، شما را از درمان مورد نظرتان باز دارد. با این حال، راه‌هایی وجود دارد که چگونه خجالت کشیدن از لیزر واژن را کاهش دهید.

بیشتر بدانید : نوار عصب و عضله چیست؟

5  نکته برای اینکه لیزر موهای زائد شما را کمتر خجالت آور کند

اگر می‌خواهید برای فصل مایو خود بدون مو باشید، اما از خجالت کشیدن از لیزر بیکینی خود رنج می‌برید، بیایید سعی کنیم نگرانی‌های خود را کاهش دهیم. در اینجا 5 نکته برتر ما برای رهایی از خجالت کشیدن از لیزر بیکینی و در آغوش کشیدن پوست صاف و بدون مو در صمیمی ترین مکان‌ها آورده شده است.

1. خجالت طبیعی است.

اول از همه، اجازه دهید اذعان کنیم که احساس ناراحتی از درآوردن لباس و اجازه دادن به یک غریبه به منطقه صمیمی شما کاملاً طبیعی است.
با این حال، می‌توانید روی ما حساب کنید.
تکنسین‌های لیزر موهای زائد ما بسیار دوستانه و حرفه‌ای هستند، اگر در ابتدا با خجالت کشیدن از لیزر بیکینی مواجه شوید، در طول درمان احساس راحتی می‌کنید و حس خجالت کشیدن از لیزر واژن شما از بین خواهد رفت.

2. شما اولین مشتری نیستید.

با توجه به اینکه شما تنها فردی نیستید که متخصص لیزر موهای زائد در ناحیه صمیمی درمان انجام داده است، از خجالت کشیدن از لیزر واژن اجتناب کنید.
بنابراین، چه خط بیکینی شما باشد، چه هرجای دیگر، اپراتورهای ما قبلا آن را انجام داده‌اند! از پرسیدن هر سوالی که در مورد آن مطمئن نیستید نترسید، کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی همه سوال‌های شما خواهند بود.

3. آیا احساس خودآگاهی می‌کنید؟

این احتمال وجود دارد که در مورد ظاهر خود احساس ناامنی کنید و همین امر موجب خجالت کشیدن از لیزر بیکینی شما شود.
همه چیز عادی است و همه گاهی این احساس را تجربه می‌کنند. اگر این مو است که شما را کمی خودآگاه کرده است، ناراحت نباشید! بر خلاف اپیلاسیون، برای موثر بودن، نیازی به رشد موهای خود ندارید.

شما باید یک روز قبل از مراجعه به کلینیک برای لیزر موهای زائد، موهای خود را کوتاه کنید.
مهم نیست که چقدر مودار هستید، ما افرادی را دیده‌ایم که موهای بیشتری دارند؛ پس از اتمام جلسه اول، هر بار موهای کمتری خواهید داشت و از خجالت کشیدن از لیزر بیکینی شما کاسته خواهد شد.

4. همیشه یک اپراتور را انتخاب کنید.

اگر قرار ملاقاتی با یک متخصص لیزر موهای زائد تعیین کرده‌اید، مطمئن شوید که هر بار از همان فرد کمک می‌گیرید. این کار باعث می‌شود که لیزر موهای زائد شما کمتر خجالت آور باشد.
هر بار که برای درمان بعدی مراجعه می‌کنید، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد، به طور کلی بین 6 تا 8 جلسه طول می‌کشد تا لیزر موهای زائد موفقیت آمیز باشد؛ لازم نیست هر جلسه با داشتن افراد مختلف، خجالت کشیدن از لیزر بیکینی را تجربه کنید.

5. روش های لیزر موهای زائد چیست و چه چیزی باید بپوشید؟

برای جلوگیری از خجالت کشیدن از لیزر بیکینی، پرسیدن این سوالات در طول جلسه لیزر موهای زائد ، در اینجا توضیحاتی در مورد هر مدل و چیزهایی که می‌توانید یا نمی‌توانید در طول این عمل بپوشید آورده شده است. دانستن اینکه می‌توانید در طول برخی از درمان‌ها لباس زیر بپوشید، لیزر موهای زائد شما را خجالت آور می‌کند.

خط بیکینی – موهای اطراف کنار خطوط بیکینی و همچنین در قسمت بالای ران برداشته می شود. این امکان وجود دارد که در طول این درمان لباس زیر خود را بپوشید و تکنسین لیزر موهای زائد قادر به رفع آن خواهد بود.

برزیلی – مو برداشته می شود، بنابراین هیچ مویی در هر دو طرف وجود ندارد و فقط نوار فرود باقی می ماند. در طول این درمان می توان لباس زیر پوشید. متخصص لیزر موهای زائد شما می تواند این مشکل را حل کند، اما ممکن است نیاز به حرکت کمی داشته باشد.

هالیوود – همه جا مویی نیست. در طول این درمان، لباس زیر باید برداشته شود. شما یک حوله اضافی خواهید داشت تا مطمئن شوید که در معرض قرار نمی گیرید. در حالی که هر ناحیه درمان می شود، باید به طور خلاصه آشکار شود. کل پروسه تنها حدود 15 دقیقه طول خواهد کشید، به این معنی که شما برای مدت طولانی در معرض قرار نخواهید داشت.

این پیشنهادات می تواند باعث شود که در مورد ایده حذف موهای زائد با لیزر در این نواحی صمیمی احساس خجالت کشیدن از لیزر واژن را نداشته باشید. ممکن است به این فکر کنید که آیا لیزر موهای زائد با گذشت زمان کمتر شرم آور می شود یا خیر.

خجالت کشیدن از لیزر بیکینی نی نی سایت

پس از غلبه بر خجالت کشیدن از لیزر واژن اولین جلسه، باید برای شما راحت تر شود. اگر کلینیک شما در مورد هر درخواستی که ممکن است پس از خواندن مطالب بالا به شما کمک کرده باشد، جلسات باقیمانده شما باید راحت باشد.

اگر به فکر لیزر موهای زائد هستید، خجالت کشیدن از لیزر واژن، جایز نیست پس بهتر است برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ما 7 روز در هفته و تا ساعت 8 شب در روزهای هفته باز هستیم.
 ما در کلینیک ویستان قیمت‌ها را مطابقت می‌دهیم، بنابراین قیمت‌ها را در هیچ کجای تهران ارزان‌تر نخواهید یافت و اگر می‌خواهید هزینه‌ها را تقسیم کنید، پیشنهادات و گزینه‌های مالی عالی داریم.

اگر در مورد خجالت کشیدن از لیزر واژن سوالی دارید، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانیم:

لیزر موهای زاید در دوران حاملگی و بارداری

نحوه انجام لیزر فول بادی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345